luni, 11 aprilie 2016

Plouă şi plânge Dumnezeu!


Plouă din cer de-atâta vreme
Şi voi vedeţi doar catedrale
Plouă- cu semn că încă-L doare
Pe Dumnezeu atâta trudă.

Plouă...cu tăcere şi cu timp
Plouă- ca să nu vă mai târâţi în genunchi
Aţi tăiat sunetul ploii- dar tot curge ne-ncetat
Ca să poată să-mplinească
Jurământul azi uitat.

Plouă şi plânge Dumnezeu
Cu lacrimi necuprinzătoare
Că-L vreţi închis în catedrale
Că-L proslăviţi ca pe un lemn
Şi vă călcaţi în picioare
Să arătaţi care-i mai tare.

Răcneşte cerul de durere
Negăsind nici o plăcere
Se uită şi Mielul la voi
Îşi lasă Capu-n jos şi plânge
Pentru cine-atâta trudă, pentru ce atâta sânge?

Plouă din cer şi-i gratis tot
Dar aţi mai inventat un mijloc
Mă uit în jur: "Nu vă cunosc"
Şi nu v-am cunoscut vreodată
Recunosc, sunt stupefiată
Şi un pic îndurerată

Am rămas fără prieteni
Au fugit în catedrală
Plâng şi eu cu Dumnezeu
Poleiala-nfiorătoare
N-are capăt şi ne doare
Am rămas fără prieteni, Dumnezeu fără copii

Astăzi, căci şi din păcate
Domnul lor e "a zidi!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu