miercuri, 1 iulie 2015

Plouă cu vers şi cu nimic



Stau în pat
Plouă cu negru peste noi
Aş vrea să fac curat în mine
S-am loc şi de poveşti străine

Ieri, a devenit “atunci”
Iar noi
O amintire cu substrat
Peste care azi e praf
N-am mai scris de două nopţi
Perna nu ştie a spune
Poveşti din care să scoţi
Un fundal frumos de vers

Îmi vine să mă cuprind în braţe
Pe mine- cea de ieri
Ţintuită la perete
De mult prea multe păreri
Să-mi dau un sfat
Azi cu substrat
Să pătrund gândurile de ieri
Când nu înţelegeam ce-mi ceri
Iar tu sorbeai doar “da-ul” ei

Caietul nu face diferenţa
Dar resimte-acut latenţa
Cu-aceeaşi ochi astăzi şi ieri
Dar nu cu-aceeaşi măiestrie
Am venit să fac curat
Sentimentului frustrat

Plouă cu vers
Aş vrea să ştii
Nu scriu degeaba poezii
În format pătrat pe masă
Păstrează o iubire ştearsă

De azi încolo, tot aşa
Te va păstra în versuri rima
Închid ideea rotund
Să nu mai vorbesc prea mult
În cartea de poezii
Stă dovadă amintirea
C-am ratat urât iubirea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu