miercuri, 25 noiembrie 2015

Lacrimi de cleştar


O iubea din cale-afară
Nu mai ştia altceva
Se trezea la miezul nopţii
Se mai uita la Samira

Îi sorbea orice clipire
Dintre amor şi trezire
Ochii-şi odihnea în ea
Nu mai ştia altceva.

O iubeşte chiar şi-acum
Când iubirea lor e scrum
Casa-i vorbeşte de ea
Perna şopteşte şi ea
Totu-n jurul lui o vrea

Tăcerea e un fel de-a spune
Mă prăbuşesc, unde-am greşit?
Sau când te-ai dezlipit de mine?
Te vreau în toate zilele egal
Chiar dacă eşti a lui plenar.

Nu mai e loc pentru iubire
Şi ochii ei cer despărţire
Nu se mai vede doar prin ea
Raţiunea-i spune “Valentina”
Dar sufletul ştie ce vrea
Îi e dator c-un singur nume
Bogdan încearcă să se-adune
Chiar şi acum, după atâta timp
Orgoliul e-n genunchi, răpind
Un raţionament corect
Un act văzut ca indecent.


-        Mă prăbuşesc şi eu la fel
-        De unde era să ştiu
-        Că-i doar capcană,
-        N-rest pustiu?
-        Mă doare corpul, fără voia mea
-        În locurile în care ai intrat cel mai adânc în mine
-        Oare să-nsemne asta veşnicie
-        Asta să-nsemne “a rata”?
Gândea Alina-nsingurată
Suflând peste iubirea moartă
Noapte de noapte-ncercănată.


-        Ce s-a-ntâmplat cu noi? Întreabă noaptea
-        Samira plânge după tata
-        Sufletu-i strâns ce caută răspuns
-        Dar totuşi, dincolo de uşă
-        Speranţa vine pe culoar
-        Pentru-acest iartă-mă” amar
-        Să şteargă lacrimi de cleştar.
-        Să iert nu pot, dar te iubesc
-        Promit să mă port onest
-        Vreau rutina înapoi, plus zecile de scrisori
-        Vreau să se curme tăcerea
-        Să nu mai doară adierea
-        Te vreau cu totul înapoi
-        Cu cicăleli, greşeli, noroi.


-        Numai iubirea şi doar ea
-        M-a readus în viaţa ta
-        Căci te iubesc spre infinit
-        Vom reaprinde scânteia
-        Ignorând complet ideea
-        Despărţirii iminente
-        Iubirea are talente
-        Cu mult mai interesante.


-        Te vreau cu totul înapoi

-        Reconstruim iubirea-n doi

-        Golurile s-au umplut

-        Acum e rost de început

-        În tăcerea argintie

-        Pe care doar iubirea-o scrie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu