joi, 5 noiembrie 2015

Pentru BOR


Alo, domnule Poale-n cap.
Da, tu, Prefericitu neamului într-o ţară sângerândă, mustind a moarte.
Îţi scriu eu, o studentă dintre atâţia alţii în ţara asta, care a trebuit să plece din oraşul natal, pentru o viaţă mai bună în altul, chipurile.
Am lăsat în urmă părinţi, fraţi, prieteni şi-am plecat, Preafericite, într-un alt oraş cu mai multe posibilităţi, chipurile.
Îţi scriu eu, o tânără pasionată de scris, pasionată de frumos, care se îngrozeşte de nesimţirea şi de cinismul tău.
Hai, ajută-mă…servitor al Domnului, ajut-o pe mama care închide uşa printre lacrimi când trebuie iar să plec în altă parte, ajută-l pe tata care se împrumută în bănci, fă MĂCAR o rugăciune pentru noi, nesimţitule.
Ajută-mă pe mine, studentă la Publicitate, care aude în fiecare zi, “nu prea ai ce să faci cu visul tău în România”.
Dar tu Prefericite, tu ce vis ai?
Sigur în afară de construirea catedralei neamului şi de nesimţirea-ţi caracteristică.
Să ştii că eu am unul, de fiecare dată când ajung la casa de marcat în supermarketuri, îmi spun visul MEU va trece în curând de casa de marcat”.
Dar sigur, visul meu şi al altor sataniştidin amărâta asta de ţară, nu e demn de feţele domniilor voastre.
Pentru că din mâna mea prefericite, n-o să vezi NICIODATĂ un chior.
Nu mă interesează demagogia ta, teologia ta şi toate coroanele tale de aur.
Pentru că atât tu, cât şi eu ştim că tu nu ai nici o legătură cu Dumnezeu, decât în fluturaşul de salariu, acolo poate da.
Tu mă ăsta cu casca de aur, demagogul neamului, cu o răutate în privire cum n-am mai văzut decât poate la romanii care l-au răstignit pe Isus, ieşi dracului din biserica ta şi fii OM, şi abia apoi vedem dacă te cataloghezi şi la rangul de popă.
Ai înţeles popălăule lingău de aur de ce niciodată n-o să fac sluş în faţa bisericii tale pure şi imaculate?
Sictir de-aici.
Pentru că în termen strict omeneşti, ai călca în picioare pe ORICINE nu face sluş în faţa preasfinţiei tale.
Pentru că la noi pe stradă domnule poale-n brâu, se zbate o familie în sărăcie LUCIE.
Pentru că mă doare sufletul, mi-a murit un prieten în incendiul de la Colectiv, aşa ca notă informativă pentru preasfinţia ta, prea ocupată să cerşească, doar intrăm în nu ştiu care post….
Ce treabă are biserica?”
Păi îţi spun eu ce treabă are biserica dacă la teologie nu te-au învăţat.
Biserica se presupune….c-ar trebui să fie dreaptă…nu ştiu cum îţi sună cuvântul, poate o să-ţi treacă pe lângă urechile alea lungi…dreaptă.
Şi tu ce faci domnule poale-n brâu?
Politică în biserică….desfrâu, în biserică…
Ruşine să-ţi fie domnule poale-n brâu.
Dumnezeu pe care îl tot pronunţi dumneata, vrea ca tu să fii om şi abia apoi Patriarh sau ce-oi mai fi dumneata.
Pentru asta, eu, R. o iniţială din această ţară amărâtă, voi striga din toţi rărunchii mei, JOS BOR.
Indiferent cine mă va face nebună, necredincioasă sau în alte forme.
Mi-e egal, mă mulţumesc doar că nu sunt super spălată pe creier, ca marea, marea majoritate din ţara asta.
Hai mă, cu toată forţa şi revolta mea de scriitoare,
 MARŞ BOR!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu